onsdag 28. juli 2010

Ut på tur

I går kom endelig Magnusgutten min hjem igjen til stor glede for både store og små. Var sååå godt å bli vekt av han igjen i dag :) Halvannen uke er egentlig ganske lenge!
Men i dag bærer det avgårde igjen, denne gangen til Bodø på besøk til bestemor, bestefar, tante og onkel.
Jeg kjører han ned, så kommer han opp sammen med Bodø-gjengen til barndåpen neste helg.
Heldigvis er Norunn så snill og blir med meg på kjøreturen, så slipper den å bli så innmari lang :)
Skal se vi rekker en aldri så liten shopperunde i Bodø i morgen også før vi kjører nordover igjen.
Magnus gleder seg masse til en uke sammen med besteforeldrene på Fugløya, så trenger ikke være bekymret for at han skal ha det fint! :)

Har plutselig oppdaget at det er bare litt over en uke igjen til dåpen!
Kjenner jeg stresser litt med alt, men tror egentlig ikke det er så mye igjen å stresse med...
Gleder meg ihvertfall, tror det blir en flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar