fredag 16. juli 2010

Må jo prøve seg!

Da har jeg jammen labbet i fotsporet til halvparten av den norske befolkning og opprettet en blogg!
Tenker det må være en grei plass for venner og familie å følge med (hvis nå det skulle være interresant) siden jeg er aaaltfor sløv når det kommer til å sende bilder osv.
En annen fordel er jo at jeg får et sted å skravle i vei om alt spennende, og en del ikke så spennende som skjer uten å snakke hull i hodet på min kjære samboer eller andre som er uheldige og detter innom.


I dag sto vi opp med stor forventning om det varme fine været det visstnok skulle være i dag. Ser ikke ut som meterologene var på riktig planet denne gangen heller, jeg ser ingen sol!
Magnus har siste barnehagedag før ferien, og Marie ligger og gliser i den vibrerende stolen sin. Kristian jobber, og mor slapper av med en kopp kaffe. Ganske rolig og bedagelig formiddag med andre ord. Tror jammen jeg har bare godt av å komme meg tilbake på jobb i november!
Kjenner jeg gleder meg litt til å komme inn i en normal hverdag egentlig, men kommer sikkert til å angre som en hund når dagen kommer. Savner jobb akkurat nå ihvertfall, men skal nyte de siste månedene hjemme sammen med lillesnuppa før det braker løs igjen :)

Er vel på tide å løfte på rompa og få snuppa ut i vogna, og få gjort litt her også...
Men boka og kaffen min ser egentlig veldig mye bedre ut, så får se hvilken makt som vinner til slutt!

Må legge med et par bilder av vidundrene også da :)






2 kommentarer:

  1. Grattis med blogg. Skal bli spennende å følge med. :-)

    SvarSlett
  2. Nyydelige bilder! Flott blogg du har fått deg, gleder meg til å følge med her :D

    SvarSlett