fredag 23. juli 2010

Stille i heimen...

Kristian er på pokerkveld, Magnus er hos pappaen sin og Marie sover søtt... Nesten skummelt så stille det ble! Sitter bare godt tilbakelent i sofaen og slapper av med en iskald boks pepsi max og ser på NCIS :)
Har hatt besøk av svigermor i formiddag og Anita nå i kveld, og har vært på en liten handletur med lillesnuppa mi :) Fant kopi av Uggs på name it, og klarte ikke å la være å kjøpe dem til henne. Helledussan!
Hvis julegaveønsket mitt om sjokoladebrune Uggs med knapper til meg selv nå går igjennom blir vi riktig lekre i vinter :P
Vant leggekampen i kveld over Marie uten så veldig store problemer, så jeg er veldig fornøyd! Går jammen fremover :)
Snart kan det jo til og med hende vi får litt kveld før klokka halv tolv!


I morgen er det innom jobb en tur, å så lunch med en kollega. Fredag er det jammen også!
Merker jo ikke så mye til at det er helg, men det er godt å få ha Kristian litt hjemme :) Magnus blir borte helt til onsdag... Savner han jeg!

Vel..nå skal jeg sløve litt og lese siste nummer av Costume mens jeg venter på at gubben skal komme hjem...
God natt folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar