tirsdag 20. juli 2010

Det går for fort!

I dag er Marie 12 uker! Syns tida går litt vel fort nå kjenner jeg... Hun nærmer seg 3 mnd med stormskritt, og det betyr at halvparten av permisjonen min allerede er over!
Hvem i alle dager er det som stjeler dagene mine??! Isåfall slutt med det tvert!
Jeg skulle jo nyte lange, late sommerdager på utekafè, gå lange turer, sole meg og vasse litt mens snuppa sov under en parasoll, og spise masse masse vannmelon.
Den eneste vassinga som blir gjort er i alt regnvannet når jeg skal ut med søpla eller trille en tur for å få Marie til å sove, og å spise vannmelon blir bare et hån mot sommeren som ikke kom. Solt meg fikk jeg jo gjort litt av den dagen det var fint vær, men siden man glemte å smøre seg ser det nå ut som jeg har t-skjorte på når jeg er uten klær.
Vi koser oss veldig inne også da, men blir litt småstressa av alt vi ikke har gjort, burde gjort eller har lyst til å gjøre!

Snart er imidlertid dagene hjemme også ferdige... Da er det tilbake til å faktisk måtte gre håret og kle på seg før klokka 12. Gleder meg kjempemasse til å begynne å jobbe igjen altså, men kjenner det begynner å verke litt i magen allerede når jeg tenker på å ikke være hjemme sammen med snuppa...
Måtte mimre litt når jeg først var igang. Føles både kjempenært og veeeldig fjernt at magen var så diger, og at lillemor var så bitteliten!






3 kommentarer:

  1. Hei du, jeg er isiflow og følger deg mer enn gjerne i bloggen din, ta gjerne en titt innom min også ;)

    SvarSlett
  2. Der var du jo :)
    Koselig at du følger med! Skal nok stikke innom :)

    SvarSlett
  3. *snufs* Ja, det går fryktelig fort.

    SvarSlett