mandag 19. juli 2010

Mandag igjen gitt!

Da var det hverdag igjen... Syns tida flyr avgårde altfor fort! Kristian er på jobb, naboen bråker og Marie sover som en stein likevel.
Magnus har dratt med pappaen sin på sommerferie, og skal være borte i hele 10 dager. Han kommer nok til å storkose seg, bare mammaen som syns det er fryktelig lenge.
Etterpå skal han en uke til Bodø, før vi endelig skal få ha ferie sammen hele familien!
Blir ikke så mye farting pga barndåp og andre arrangementer, men det blir nå i det minste litt tid sammen :)
Hadde vært litt gøy å komme seg bittelitt bort, så hvis noen har noen tips som ikke kommer til å koste allverden er det bare å komme med dem :)

Sommeren er fremdeles ganske fraværende, men det er i det minste ikke minusgrader ute.
Er visst meldt lyn og torden, og lettskremt som jeg er sitter jeg egentlig bare å venter på at det skal skje noe.. Foreløpig er det nesten skuffende rolig, eneste tordenet jeg kan høre er buldringa fra naboen som driver med et prosjekt vi har brukt mye tid på å lure på hva er. Jo lenger han kommer jo mer nyskjerrig blir jeg, og mindre og mindre skjønner jeg. En dag blir jeg sannsynligvis nødt til å spørre før jeg begynner å miste nattesøvnen av all grublinga.

Alle detaljene til barndåpen ser ut til å begynne å falle på plass nå heldigvis, så slipper det å bli bare stress helt på slutten. Gleder meg masse, og håper det blir en koselig dag både for store og små! Skulle gjerne hatt litt mer av min familie der, men det er jo ikke vanskelig å forstå at det er fryktelig langt å reise for en dåp. Får heller prøve å få tatt oss en norgesturnè og besøke litt folk etterhvert :)  Neste sommer er planen å komme seg til Kristiansand og dyreparken, og da kjører vi jo gjennom mesteparten av landet!

2 kommentarer:

  1. Nå må du spørre han nabo'n, får å ble jeg nysgjerrig også. hehe

    Så deilig å ha det meste på plass til dåpen.

    Magnus får det nok flott på tur.

    SvarSlett
  2. Ja blir nødt til det snart! Jeg tipper på en slags garasje, men det er litt snålt siden han har en fra før...

    SvarSlett