mandag 2. august 2010

Vaksinering, lunching og Brennende Kjærlighet

I dag har lillesnuppa vært på helsestasjonen og fått sine første vaksiner. Ikke heelt fornøyd med at den dumme dama stakk henne i låret, TO ganger, men det gikk ganske fort over. Litt småpjusken nå i ettermiddag, men satser på å unngå så mye feber.
Blitt stor jente også nå, hele 61,5 cm lang og ikke så langt unna 7 kg. Her går det unna!

Fikk gjort unna noen ærend i byen også i dag, og spiste lunch på Metzo. Deilig med ferie sammen! :)
Enda ingen lyd fra If eller noen andre som vil komme å gjøre noe med det våte taket vårt, men det dukker vel forhåpentligvis opp noen etterhvert.
Stille og rolig her i kveld, Brennende Kjærlighet til middag (krydret kjøttdeig, potetmos og ost gratinert i ovnen) og sløving med hver sin pc. Lov å være litt late når gullgutten er på ferie og snuppa sover :)
I morgen står rommet til Magnus for tur, må benytte muligheten til å renske litt opp i lekehavet når han ikke er hjemme og kan nekte meg.

Og til helga er det dåp! Tida går litt vel kjapt nå syns jeg, men alt blir sikkert ferdig i tide :)

2 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg lyst på brennende kjærlighet jeg også. Tror jeg må lage det til middag i dag altså! :) Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett