torsdag 19. august 2010

Førskolegutt og manglende tak

Da var hverdagen kommet, og Magnus har begynt i barnehagen igjen. Nå som førskolegutt! Gjett om det er en som er stolt nå :) Mammaen syns kanskje tida går litt i kjappeste laget, men...
Blir et kjempespennende år i barnehagen!

Har endelig hatt besøk av en søt gammel snekker som tok ned taket etter vannlekkasjen, men har foreløpig ikke hørt noe fra rørleggeren. Så nå mangler vi tak og dusj. Det neste er vel at vi blir uten gulv på badet også. Kjenner det skal bli kjempegøy om vi må bo på hotell, et lite rom med to unger skal bli festlig.

Lillesnuppa skal begynne på babysvømming, og i dag er det infomøte i Grottebadet. Gleder meg til første svømminga! Hun plasker sånn i badebaljen sin nå at det er vått over hele badet når hun er ferdig, så regner med det skal bli godt med uendelig av plass å røre seg på :) Gleder meg ikke like mye til å trekke i badedrakt igjen da, men jeg får holde meg under vann :P

Neste uke blir litt småhektisk. Magnus skal endelig få begynne på kulturskolen, snuppa skal på svømming og jeg har 3 Me&i treff. Men skulle fremdeles gjerne hatt flere treff fremover!
Så er du interessert i verdens kuleste barneklær er det bare å ta kontakt! ;)
Tida for å begynne å jobbe igjen nærmer seg også med stormskritt, så det er bare å nyte tida som er igjen hjemme til fulle!

2 kommentarer:

  1. Oioi! Skal si det skjer mye hos dere for tida! Hils til førskolegutten fra meg da. Tenk! Neste år er det skole!!! :S
    Lykke til på babysvømming! *klem*

    SvarSlett
  2. Ja tenk... jeg begynner å bli gammel ;)
    Tusen takk, blir gøy tror jeg!

    SvarSlett