onsdag 25. august 2010

Rockestjerner og barseltreff

Her går dagene så fort at jeg synes ikke jeg rekker å henge med i det hele tatt!
Nedtellingen mot jobbstart går bare fortere og fortere, bare 8 uker igjen nå... Tror det er en pappa som er fornøyd med det, og en mor som har begynt å innse at det nærmer seg veldig. Skal bli godt å jobbe igjen, men gleder meg ikke nevneverdig til å være så mye borte...

Magnus har begynt på musikkverksted på kulturskolen, og proklamerte stolt at "æ skal bli rockestjerne, akkurat som onkel Øystein!" Tror nevnte onkel synes det er helt greit å bli omtalt som rockestjerne igrunn.

Jeg og Marie har vært på barseltreff i dag, morsomt å se alle de små trollene som har kommet til :) Snuppa er en av de eldste, men det er ikke vanskelig å se at hun er rimelig god og rund likevel! Gode lille bollefrøken :) I morgen er det helsestasjonen og veiing, blir spennende å se. Men helsesøstra skal bare gå et annet sted med slankepratet sitt, foreløpig får hun bare spise som hun vil!

Var litt for godt å sette seg ned nå, så får komme meg opp igjen før jeg bare blir sittende fast... Hørte rykter om at noen ønsket seg fiskegrateng til middag, så det er bare å få den klar :)

1 kommentar:

  1. Tenk at jeg skal få en ekte rockestjerne i familien!!! Det blir stas altså!

    Fiskegrateng ja... kanskje det er DET jeg skal lage i dag! Hørtes godt ut... Mmmm!

    SvarSlett